Generowanie sprzedaży i leadów z PPC

Reklamy PPC (Pay Per Click) pozwalają na szybkie i wygodne emitowanie reklam Twoich usług lub produktów.

Reklamy PPC rozliczane są nie za wyświetlenia, ale za każde kliknięcie w reklamę. Czyli wtedy, gdy dany użytkownik przejdzie na witrynę reklamodawcy. Google Ads umożliwiają emisję reklam m.in. w:

  • Wyszukiwarce Google
  • W YouTube
  • W aplikacji Gmail
  • Na stronach partnerów i wydawców zewnętrznych

Zalety i korzyści kampanii reklamowych Google Ads

Szeroki wachlarz form reklamy - do dyspozycji otrzymujemy reklamę tekstową, graficzną lub wideo. Te trzy typy możemy wyświetlać na różnego rodzaju serwisach i w różnych formach. Dzięki temu, możemy dostosować odpowiednią formę reklamy do naszego celu, produktu czy potrzeb. Wpłynie to na skuteczność reklamy i jej efektywność. Duży wybór form reklamy to także możliwość korzystnego zaprezentowania usługi i podkreślenia wszystkich walorów produktu.

Kontrola nad harmonogramem – to my określamy np. w jakich godzinach kampania reklamowa ma działać oraz jak ma przebiegać.

Możliwość reklamowania się na rynkach zagranicznych - bez większych problemów możemy wyemitować reklamę w dowolnym kraju na świecie. Daje to bardzo szerokie możliwości w kwestii promocji.

Kontrola kosztów - reklama w Google Ads to przede wszystkim jasna kontrola kosztów. Budżet można modyfikować i elastycznie nim zarządzać.

Modyfikacje i aktualizacje kampanii - nasi specjaliści na bieżąco monitorują oraz modyfikują kampanie Google Ads. Pozwala to na optymalizację kampanii i uzyskanie najlepszych możliwych rezultatów w danej chwili.

Brak ukrytych kosztów - zlecenie kampanii naszej firmie to przejrzyste zasady. Zawsze dzielimy kwotę na dwie części. Jedna z nich to koszty przeznaczone na samą promocję, a druga to koszty prowizji.

Dodatkowa możliwość pozyskania ruchu - kampania Google Ads to możliwość pozyskania dodatkowego ruchu na stronie internetowej. Nawet na bardzo konkurencyjne hasła.

Poprzednie projekty

Nasze Case Studies

Nasi klienci o nas

Opinie naszych klientów

FAQ - częste pytania i odpowiedzi

Kiedy pojawiają się pierwsze rezultaty kampanii reklamowej Google Ads?

Efekty kampanii reklamowych Google Ads możemy dostrzec bardzo szybko. Są one widoczne właściwie kilka dni, tuż po uruchomieniu kampanii. Od chwili uruchomienia naszej kampanii, reklamy wyświetlane są użytkownikom wyszukiwarki, a pierwsi potencjalni klienci mogą przechodzić na nasze strony.

Czy przeprowadzacie audyty kampanii Google Ads?

Wykonujemy audyty Google Ads. Nasi specjaliści mogą dokładnie przeanalizować dotychczasowe ustawienia kampanii oraz zaproponować rozwiązania, które pomogą zwiększyć jej skuteczność i zmniejszyć jej koszt.

Dlaczego warto skorzystać z usług Suprime.pl?

Każda branża i kampania wymagać będzie nieco innego podejścia. Nasi specjaliści pomogą dostosować odpowiednią formę reklamy do celu, jaki ma zostać osiągnięty oraz do danego produktu. Usługi, jakie oferujemy, są niezwykle korzystne dla naszych klientów. Jesteśmy grupą specjalistów, którzy posiadają szeroką wiedzę z zakresu reklamy w Google Ads. Do każdego zlecenia podchodzimy w profesjonalny i rzetelny sposób. Pomagamy wybrać najkorzystniejsze rozwiązania i służymy pomocą. Staramy się też spełnić wszystkie cele postawione nawet przez najbardziej wymagających klientów. Nasza firma pomaga zachowywać kontrolę nad budżetem, odpowiednio zarządzając wydatkami oraz harmonogramem. Wszystkie kampanie reklamowe są też na bieżąco monitorowane, analizowane i modyfikowane.

Ile kosztuje kampania Google Ads?

Oferujemy stałe koszty obsługi, w zależności od wielkości kampanii. Nie istnieje niestety jedna i konkurenta suma, jaką musimy zapłacić za promowanie się w Google. Każda sytuacja wymaga indywidualnego podejścia, a cena reklamy w Google Ads zależy od wielu czynników. Będzie to np. forma reklamy, sytuacja w naszej branży czy cele jakie chcemy osiągnąć. Jednym z podstawowych prawideł rynku reklam jest to, że im więcej środków przeznaczymy na promocję, tym więcej możliwości reklamowania się będziemy mieli do dyspozycji.

Czego potrzeba, aby wyświetlać reklamy w systemie Google Ads?

Aby móc rozpocząć wyświetlanie reklam w systemie Google Ads potrzebujemy jedynie konta w Google Ads. Dobrym ruchem jest połączenie go z Google Analytics.