Zmiany i trendy w marketingu

Z dumą informujemy, że Łukasz Suchy znalazł się w gronie współautorów Trendbooka Marketera 2023, czyli prestiżowej publikacji przygotowywanej przez Marketer+.
Obecność Łukasza w tym projekcie jest potwierdzeniem jego doświadczenia, wiedzy i wpływu na rozwój branży marketingowej w Polsce. Od lat dzieli się on praktycznymi wskazówkami podczas szkoleń, konferencji i w publikacjach branżowych, a teraz współtworzy również jedną z najbardziej rozpoznawalnych publikacji marketingowych w kraju.
Trendbook Marketera 2023 jest obszernym opracowaniem, które gromadzi prognozy, inspiracje i praktyczne porady ekspertów dotyczące najważniejszych obszarów marketingu i sprzedaży.
Znajdziemy w nim treści o strategiach w czasach kryzysu, budowaniu marki i personal brandingu, roli customer experience, lojalności klientów, działaniach B2B, content marketingu, mediach społecznościowych, influencer marketingu, analityce oraz SEO i marketingu w wyszukiwarkach.
Publikacja pokazuje cały krajobraz współczesnego marketingu. Zarówno wyzwania, jak i możliwości, jakie stoją przed firmami w kolejnych latach.
Dzięki wkładowi Łukasza, Trendbook zyskuje dodatkową perspektywę praktyka, który każdego dnia pracuje nad widocznością marek w internecie i doskonale wie, jak teoria przekłada się na działania.
Dla naszych klientów to jasny sygnał, że wiedza, którą dzielimy się na co dzień, jest nie tylko aktualna, ale też współtworzy standardy rynkowe.
Trendbook Marketera jest inspiracją i przewodnikiem, który pomaga lepiej planować działania i wyprzedzać konkurencję, a udział Łukasza w tym projekcie jeszcze mocniej podkreśla wartość, jaką wnosi on do naszych wspólnych działań.