Skuteczne pozycjonowanie Twojej strony

Pozycjonowanie stron internetowych to działania, które mają na celu zwiększanie widoczności strony w wyszukiwarce. Dzięki nim, witryna umieszczana jest na wyższych pozycjach na wybrane słowa kluczowe w wynikach wyszukiwarki.

Pozycjonowanie zapewni Twojej stronie internetowej szereg korzyści, który wpłyną na skuteczny i ekspresowy rozwój Twojego biznesu!

  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej lub w e-sklepie
  • Szybki i tanie dotarcie do dużej ilości nowych klientów
  • Skuteczna promocja Twoich usług oraz produktów
  • Regularny dopływ nowych klientów przy niskim koszcie pozyskania

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie strony dzieli się na dwa główne typy działań: On Page (działania na stronie) i Off Page (działania poza stroną).

On Page SEO

On Page to typ działań, który definiuje skrót SEO. Są to działania, które przekłądają się na optymalizację samej witryny i pracę z jej treściami oraz kodem źródłowym. Działania tego typu skupiają się na kwestiach optymalizacyjnych, które realizowane są tylko i wyłącznie na stronie internetowej.

Off Page SEO

Działania Off Page to wszystkie czynności związane z pozycjonowaniem, które przeprowadzane są poza witryną - czyli w sieci. Najczęściej sprowadzają się one do pozyskiwania linków, tworzenia wizytówek firm, tworzenia zaplecz SEO oraz innych działań mających wspomóc proces pozycjonowania.

Z usług Google korzysta ponad 97% internautów, w wyszukwiarce Google szukają informacji, usług, opinii i produktów. Większość z nich przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania, tzw. TOP10. Dlatego pozycjonowanie stron internetowych odgrywa tak ważną rolę w promocji Twojego biznesu. Chcąc zasitnieć w sieci musisz znaleźć się właśnie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Obecność na pierwszej stronie zapewni Ci ruch, klientów i sprzedaż. Tylko w ten sposób zapewnisz swojej firmie odpowiedni rozwój w branży eCommerce.

Zaufaj specjalistom

Google posiada około 250 czynników rankingowych, które odpowiedzialne są za ustalenie rankingu stron internetowych. Decydując się na nasze usługi masz pewność, że pozycjonowaniem Twojego serwisu zajmie się specjalista z wieloletnim doświadczeniem.

Na pozycjonowanie stron internetowych składa się wiele czynności. Wszystkie należy odpowiednio zaplanować i rozłożyć odpowiednio w czasie.  Pozwól nam zająć się promocją Twojej strony i zwiększyć jej widoczność w sieci!

Co składa się na pozycjonowanie?

Pierwszym etapem pozycjonowania Twojej strony internetowej jest określenie celów i dobór słów kluczowych, dla których prowadzone będą działania pozycjonerskie. Dobór odpowiednich słów jak i grup fraz kluczowych, pozwoli na skuteczne pozycjonowanie serwisu oraz wykorzystywanie potencjału widoczności strony internetowej.

Przed rozpoczęciem pozycjonowania witryny, zazwyczaj niezbędny do wykonania będzie audyt SEO. Jest dokument, który zawiera wskazówki optymalizacyjne serwisu pod kątem pozycjonowania i optymalizacji dla robotów wyszukiwarek internetowych. Określa on mocne strony serwisu, elementy oraz elementy, które należy poprawić bądź rozbudować. Jest to zbiór rekomendacji i uwag, które wpłyną bardzo mocno na późniejsze pozycjonowanie serwisu. Audyt SEO jest podstawą dalszych działań pozycjonujących i może w bardzo istotny sposób wpłynąć na skuteczność pozycjonowania.

Optymalizacja witryny to jeden z podstawowych wymogów pozycjonowania. Wytyczne otrzymane w audycie SEO należy oczywiście wdrożyć. Optymalizacja strony to jej rozbudowanie, przebudowanie i przystosowanie do tego, aby serwis był jak najlepiej zbudowany pod kątem jego indeksacji i promocji przez wyszukiwarki internetowe. Należy nadmienić, iż do procesu optymalizacji wraca się stale, wraz z zmianami w Google.

Link building to najlepszy przykład działań off site. Jest to działanie, które w dużym uproszczeniu polega na umieszczanie w sieci odnośników (hiperłączy, zwanych też linkami) do pozycjonowanej strony. Linki są dla Google wyznacznikiem popularności serwisu w sieci. Działania link builderskie mają bardzo duży wpływ na pozycjonowanie i widoczność serwisu. Są nieodzownym elementem pozycjonowania strony internetowej.

Roboty indeksujące Google opierają się o treści. Stąd treści stanowią dla algorytmów Google podstawowe źródło informacji o tematyce danej podstrony. Prowadząc działania pozycjonerskie, konieczne jest aktywne rozbudowywanie serwisu pod względem nowych i wartościowych dla użytkowników treści. Wszystkie teksty, należy oczywiście odpowiednio optymalizować i pisać pod konkretne słowa kluczowe, które przyniosą nam ruch i wsparcie działań SEO.

Na pozycjonowanie witryny składa się także monitorowanie sytuacji i raportowanie o działaniach. Dzięki monitorowaniu pozycji słów kluczowych, ich popularności, badaniu widoczności serwisu i ruchu z wyszukiwarki dla klienta możliwe jest określenie, czy pozycjonowana jest skutecznie i efektywne. Przygotowywane przez nas raporty przedstawiają konkretne przykłady zrealizowanych działań i omawiają aktualną sytuację serwisu. Dzięki temu, nasi klienci mają pełną wiedzę na temat wykonywanych przez nas działań i mogą ocenić ich efektywność.

Pozycjonowanie to częste zmiany w wyszukiwarce i algorytmach Google. To wymaga od pozycjonerów ciągłego trzymania ręki na pulsie, szybkiego reagowania na zmiany algorytmów i stałe czuwanie nad odpowiednim kierunkiem rozwoju pozycjonowanego serwisu. Dlatego w ramach naszej współpracy, regularnie przesyłamy naszym klientom nowe pomysły, sugestie ulepszeń i rozbudowy ich strony. Tak, aby ruch, który dla nich generuje ciągle rósł.

W ofercie pozycjonowania witryny dostaniesz:

  • Indywidualną ofertę i działania dla Twojej firmy
  • Pomoc, wsparcie i osbługę specjalisty SEO
  • Monitoring serwisu i  raporty zdziałań
  • Większy ruch organiczny
  • Większą liczbę klientów
  • Większa ilość zapytań
  • Wzrost zysków firmy

Nasi klienci o naszych usługach

Opinie klientów

FAQ - Częste pytania i odpowiedzi

Jak działa wyszukiwarka Google?

Wyszukiwarka Google do swojego funkcjonowania wykorzystuje zaawansowane algorytmy. Jeśli wpiszemy do wyszukiwarki Google odpowiednie hasło czy frazę, przeszukuje ona swoją bazę i proponuje nam najtrafniejsze według algorytmów wyniki wyszukiwania. Algorytmy Google, pobierają ogromne ilośic stron internetowych, analizują ich zawartość, linki do nich, ich tematykę itd. W oparciu o zebrane dane oraz sygnały rankingowe, które określone są kolejnymi algorytmami, główny algorytm Google wylicza, które strony i w jakiej kolejności mają pokazywać się na wybrane słowo kluczowe.

Czym różnią się płatne i darmowe wyniki wyszukiwania?

Darmowe wyniki wyszukiwania są efektem SEO i pozycjonowania. W tym wypadku nie płącimy za kliknięcia w nasze linki. Oprócz tych standardowych — organicznych wyników, Google udostępnia także opcję płatnego wyświetlania reklam, nad wynikami darmowymi. Jeśli chcemy, aby nasza strona znalazła się nad standardowymi wynikami wyszukiwania, możemy zapłacić za taką usługę. W tym wypadku nie płacimy za wyświetlenia ale za każde kliknięcie w nasz wynik.

Czy wyższa pozycja to większy ruch i większa sprzedaż?

Wyższa pozycja w wyszukiwarce Google to również większy ruch organiczny. Można więc liczyć tutaj na dużo więcej zapytań ofertowych oraz dużo większą sprzedaż produktów. Ogromny wpływ na sprzedaż ma jednak specyfika danej branży, budowa strony internetowej, czy fraza po której trafili do nas użytkownicy.

Czy pozycjonowanie jest dla mnie?

To pytanie pada bardzo często, gdy klient rozważa promowanie własnej witryny w sieci. Jeśli korzystasz już z innej formy reklamy w Google, chcesz promować markę, planujesz długoterminowo rozwijać firmę, chcesz zwiększyć ruch na stronie, prowadzisz sklep internetowy to TAK - pozycjonowanie jest zdecydowanie dla Ciebie.

Jaki korzyści da mi pozycjonowanie?

Pozycjonowanie witryny i dbanie o jej wysoką pozycję niesie ze sobą wiele korzyści. Są one widoczne w różnych aspektach, a samo pozycjonowanie jest jedną z najlepszych metod promocji marki. Pozycjonowanie strony internetowej zapewni Ci regularne pozyskiwanie klientów bez wykonywania dodatkowych czynności. Umożliwi Ci łatwe dotarcie do Twojej grupy docelowej i milionów użytkowników z całego świata - w ten sposób maksymalizujesz swoje szanse na sprzedaż produktów i usług. Pozycjonowanie strony jest stosunkowo najtańszą formę reklamy w sieci. Z pozycjonowaniem rozwiniesz swój biznes!

Czy mogę wesprzeć pozycjonowanie z mojej strony?

Wiele osób zastanawia się, czy zlecając pozycjonowanie witryny, może wspomóc ten proces? Jest to jak najbardziej możliwe, a każdy klient może wspomagać proces pozycjonowania. Będą to różne czynności dzięki, którym pozycjonowanie będzie prowadzone szybciej, skuteczniej i efektywniej.

Dlaczego warto skorzystać z usług Suprime?

Nasz zespół składa się ze specjalistów i oferuje usługi na najwyższym poziomie. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, a nasze wieloletnie doświadczenie pozwala nam na prowadzenie efektywnych działań. Stawiamy na skuteczność i realizację celów biznesowych klienta. Nasze działania są efektywne, bezpieczne i sprawdzone. Posiadamy odpowiednie kompetencje, a na pozycjonowaniu zjedliśmy zęby. Monitorujemy trendy, nowinki, bierzemy aktywny udział w branżowych konferencjach i aktywnie podnosimy kompetencje naszego zespołu. Nie czekaj, nawiąż z nami współpracę i sprawdź nas w akcji!

Ile kosztuje pozycjonowanie w Suprime.pl?

Każde zlecenie wyceniane jest indywidualnie. Cena zależy od wielu czynników takich jak branża, konkurencja, zakres działania, obecny stan witryny i tym podobnych. Oferujemy atrakcyjne ceny, dopasowane do wymagań klienta i konkurencji.

Poprzednie projekty

Nasze Case Studies

Nie czekaj!
Wyprzedź swoją konkurencję!