Zapewnij lepszą widoczność swojej firmie

Audyt SEO to działanie, które polega na kompleksowym sprawdzeniu strony internetowej pod względem jej optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Właściwie przeprowadzony audyt prowadzi do wzrostu widoczności i ruchu w pozycjonowanym serwisie internetowym.

Podczas audytu SEO sprawdzanych jest wiele elementów, które mają wpływ na pozycjonowanie strony w Google. Oprócz audytu elementów technicznych, jego struktury i parametrów SEO, sprawdzane jest również jego nasycenie słowami kluczowymi, dobór odpowiednich fraz, widoczność serwisu i serwisów konkurencji, unikalność treści, linki prowadzące do serwisu i wiele więcej. Kompleksowo przeprowadzony audyt zawiera wiele cennych uwag i rozwiązań dla Twojej strony, w tym m.in.:

  • Wskazówki i wytyczne optymalizacji technicznej serwisu
  • Wskazówki i wytyczne odnośnie budowy i struktury strony
  • Wytyczne optymalizacyjne pod względem treści i słów kluczowych
  • Analizy widoczności, ruchu i linków Twojej strony i konkurencji

Jak przebiega Audyt SEO? Od czego zaczynamy?

Kontakt i wstępna analiza

Przebieg audytu SEO rozpoczyna się od kontaktu ze specjalistą. Jest to osoba, która będzie przeprowadzała audyt. Specjalista SEO, jeszcze przed przystąpieniem do audytu SEO poprosi o przekazanie wszystkich informacji o samej witrynie, zapyta o cele, znane problemy oraz poprosi dostęp do niezbędnych narzędzi jak Search Console i Google Analytics. Na tym etapie ustalone zostaną również najważniejsze dla klienta słowa kluczowe, które pomogą osiągnąć najlepszy efekt pozycjonowania i audytu SEO.

Audyt SEO serwisu

Kolejnym krokiem, jest rozpoczęcie wykonania audytu SEO. Rozpoczyna się on od crawlu serwisu oraz jego analizie z pomocą wielu narzędzi SEO i SEM. Jest to etap, w którym miejsce ma zbieranie ogromnej ilości danych, które są przetwarzane przez wykorzystywane przez nas aplikacje i samego specjalistę. Wykorzystujemy tutaj narzędzia takie jak: Screaming Frog, SEMSTORM, Sitebulb, Ahrefs, Majestic, Xenu oraz wiele innych, w tym także indywidualnych rozwiązań firmowych.

Raport i wytyczne

Wszystkie informacje uzyskane podczas analizy witryny są analizowane i spisywane. Wynikiem jest dokument, który zawiera średnio 50 stron kompleksowych wytycznych SEO. Znajdują się w nim m.in. informacje o przeprowadzonych działaniach, znalezione błędy SEO, rozbudowane analizy, sugestie rozwojowe oraz oczywiście bardzo szczegółowe opisy działań, które należy podjąć. Wskazówki i rekomendacje są indywidualne dla każdej witryny, dzięki temu przynoszą najlepsze rezultaty.

Co wyróżnia nasze Audyty SEO?

Nasze Audyty SEO zawierają jedynie przydatne informacje i dane, które mają rzeczywisty i istotny wpływ na witrynę. Raport z audytu stworzony jest tak, aby skorzystać mogli z niego właściciele firm, webmasterzy czy osoby zarządzające witrynami. Dokument zawiera szereg jasnych i szczegółowo opisanych wskazówek i wytycznych, które powinno się wykonać, aby podnieść widoczność swojego serwisu.

Zebranie danych

Audyt SEO

Wdrożenie wytycznych

Turbo wzrost dla Twojej strony

Audyt SEO wykonywany przez naszą firmę dokładnie bada techniczną stronę witryny. Analizowana jest m.in. nawigacja, kod źródłowy i to jak stronę widzi Google, obsługa na urządzeniach mobilnych, nagłówki Hx, meta-tagi, przekierowania, mikrodane, szybkość serwisu itd.

Kompleksowo i szczegółowo przeglądamy profil linkowy audytowanego serwisu. Nasz specjalista sprawdzi źródła Twoich linków, rozłożenie anchorów, a dodatkowo przeanalizuje linki Twojej konkurencji.

Podczas audytu nasz specjalista sprawdzi funkcjonalność strony (UX) oraz jego intuicyjność. Naszej uwadze nie ujdzie również analiza struktury i widoczności serwisu w wyszukiwarce.

Audyt SEO — wstęp do pozycjonowania strony internetowej

Analiza strony internetowej czy sklepu internetowego jest wstępem i podstawą dalszych działań pozycjonujących. Jeśli posiadasz sklep online lub stronę, warto przeprowadzić audyt już na początku swoich działań w sieci. Audyt SEO dostarcza sugestie rozwojowe i rekomendacje zmian i działań SEO. Są one dopasowywane indywidualnie do charakteru witryny i celu, który ma osiągnąć. Audyt dostarcza odpowiedzi na pytania, którymi elementami warto zająć się najintensywniej i najszybciej, jak rozwijać serwis, w jaki sposób go rozbudowywać, dla jakich słów kluczowych prowadzić działania, skąd brać linki, jakie treści tworzyć, jak zacząć działania SEO itd. Elementy te również dobierane są indywidualnie do każdej strony, gdyż każda witryna ma nieco inne cele. Jeśli zdecydujesz się na dalszą współpracę i pozycjonowanie witryny w naszej firmie, możesz liczyć na rabat finansowy oraz na ciągłość zajmowania się witryną, która również jest niezwykle ważna.

FAQ - pytania i odpowiedzi

Czy do audytu potrzebny jest dostęp do mojej strony?

W większości przypadków dostęp do analizowanej strony nie jest konieczny. Wyjątkami mogą być sytuacje, w których niezbędne jest zainstalowania Google Analytics czy Google Search Console lub przejrzenie systemu CMS / kodu serwisu.

Ile trwa audyt SEO?

Audyt SEO trwa od kilku do kilkunastu dni. Czas ten jest zależny od typu strony oraz rodzaju audytu. W zależności od rozmiaru strony opracowanie rekomendacji czy stworzenie raportu i ujęcie w nim wszystkich uwag zajmuje różne ilości czasu.

Czy audyt SEO poprawi pozycję witryny w Google?

Audyt SEO jest dokumentem zawierającym szczegółowe wytyczne dotyczące dostosowania serwisu w jak najlepszym stopniu dla wyszukiwarek internetowych. Wykonanie i wdrożenie audytu jest podstawowym i niezbędnym działaniem dla prowadzenia skutecznych i efektywnych działań pozycjonerskich. Jego wdrożenie praktycznie zawsze prowadzi do wzrostu widoczności strony.

Ile kosztuje audyt SEO?

Koszt audytu SEO zależy od kilku elementów jak wielkość witryny, technologia, w której został wykonany oraz ilość dodatkowych wytycznych. Do wszystkich podstron podchodzimy indywidualnie, dlatego w tej kwestii zachęcamy do kontaktu z nami.

Poprzednie projekty

Nasze case studies

Co o nas mówią

Opinie klientów?

Zaintersowany? Zainteresowana?